martes, 15 de mayo de 2012

POWERPOINTA EB

POWERPOINT-AK:Hasieran 2 taldetan banatu ginen eta talde horietatik beste biko taldetan. Nik eta imanolek demografiari buruz egitea tokatu zitzaigun. Hasieran ez nekien zer esan nahi zuen demografia hitzak, baino wikipedia entziklopedian eta ikusi nuen demografia hitzak, esan nahi zuela, leku hartan zegoen jende kopurua eta jende horietatek horietako ze clase zeuden,termino nahiko klasista da...Lan hau egiteko powerpoint-eko programa bat erabili genuen, programa hura oso gerrexa da erabiltzeko eta ez genuen arazorik izan lan guztia egiteko, argazki ugari erabili ditugu eta gehienak google bilaketa web orriari esker lortu ditugu eta wikipedia entziklopediari esker informazio guztia bildu genituen.










Hau nik eta Imanol Sesmak eginiko powerpointa da.Powerpointa demografia mikel
View more presentations from AIZPURUA97.

Hau nik eta nire taldeak,powerpointak batuz sortutako powerpointa da:
Honetan,ikasi nuen power point gu<tiak hartuz batean batzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario